پرسپولیس کی می خواد اندازه اسمش بشه ؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پرسپولیس کی می خواد اندازه اسمش بشه ؟
نوشته شده در جمعه 17 شهريور 1391
بازدید : 574
نویسنده : اشکان یوسف خان گرجی

 اینکه پرسپولیس بالاخره کی می خواد اندازه اسمش بشه .... اندازه طرفداراش بشه .... هیچ منابع معتبری ازش اطلاع چندانی نداره .

بازیکنانی که در زمین قدم می زنند .... تا آنجا که توان دارند پاس اشتباه می دهند و هوادارانشان را نه در ارزوی گل که حتی در آرزوی موقعیت خطرناک نگاه می دارند ..... تا آنجا که تک و توک گل هایی که از بازی های فردی یا حرکات انتحاری گروهی منجر به گل می شود ، آنها را تا مرز  تعجب پیش می برد !!!از پرسپولیس تیمی درجه چندم خلق کرده که حتی گزارشگر ها هم موقع گزارش بازی هایش گاه با خمیازه از گوش های مردم استقبال می کنند .

این همه هوادار .... این همه ریخت و پاش .... این همه بدو بدو .... آخرش این ؟

تیمی که جلوی تیم های دسته چندم هم ناتوان و دست و پا بسته بازی می کنه ؟‌

تیمی که از الان باید نگران جایگاهش  باشه  و با کنایه از سقوطش بشنوه  ؟

این بهترین و پر طرفدار ترین تیم ایران است ؟واقعا ؟

به جایگاه و قدرت و شهرت رسیدن سخته اما سخت تر از اون حفظ اون موقعیته .... پرسپولیس این روز ها برای حفظ اسم و موقعیتش هیچ تلاشی نمی کنه و کوچکترین غیرت و تعهدی در بازیکنان میلیاردی اش دیده نمی شه ! و این نخستین گام هایش برای سقوط از نام بلندش در عرصه ورزشه ! و نخستین نشانه های اشتباه بزرگی به نام دوپینگ مالی که فقط بادی بهگلوی مدیر عاملی آورد و دیگر هیچ !!!!!!!

واقعا کی پرسپولیس می خواد به پیروزی زمان های دورش نزدیک شود ؟

 

 





مطالب مرتبط با این پست
.